Sunday, June 7, 2009

Dh sebulan....

Dh sebulan aku xtulis ape-ape2 dlm blog ni...
Dh sebulan rupenya aku keje kt upm...
Dh sebulan aku dok umah sewa kt flat yg dinamakan "Flat Ikan"...hahaha..
Dh sebulan aku mndapat mcm2 pngalaman apabila dok jauh dr family...
Dh sebulan rsnya aku xjmpe org yg aku syg...

Hmm....ape lg ek..aku pn dh xtau..
tp rsnyanya mcm-mcm lg..hahaha...

Terasa sunyinya hidup aku kt cni...mcm-mcm yg aku hadapi. Aku xmntk utk mncari mslah dgn org lain tp itulah yg sedang aku hadapi skrg...terasa sedih sgt...aku dh xceria je ble dok kt cni.rs mcm terasing...

What shoulD i DO????????????

Aku cbe utk wat baik tp hati ni ble tigt, setan mula la hasut,..KO JGN BAIK SGT DGN DIA, DIA KN PENAH WAT JAHAT DGN KO....hai setan...ayat ko mmg power ble bab mghasut org..

Ya A llah Y a Tuhanku, bagilah hamba ini petunjuk ke jln yg benar dan permudahkanlah segala urusan aku...AMIN...

Hrp-hrp aku dpt la mgubah sikap ini..jgn diikutkan sgt perasaan dan hati ble m'buat keputusan nnt memaan diri s'diri..pkir la yg mn baik dan buruknya..INSAFNI LA DIRIKU INI...

2 comments:

  1. sape yg wat jht kat ko yan..meh aku terajang dia sket!

    ReplyDelete
  2. sape???..hnya Allah je tau..xpela biar jela, nk wat camnekan..

    ReplyDelete